Nya regler...

Har haft lite konferans med mig själv nu! Har gjort upp lite nya regler o riktlinjer som jag ska följa nu! Åhh fan ta mig själv om jag hittar på nåt kryphål eller bryter mot detta..... Nu e det bara så, det ska följas till punkt o pricka!

Ställde klockan på 10 i dag för jag tänkte att jag skulle få ut lite av min lediga dag. Men nähä då, när klockan ringde va jag alldeles för trött. Så jag låg o drog mig till klockan va 13.15. Hade ju faktiskt kunnat använda den tiden till att börja plugga lite....

Snart kommer delar av släkten hit. Ska fira min födelsedag som va för 1 månad sedan. Bättre sent än aldrig ;-)...

Saknar........

Kommentarer
Postat av: Katrin

Tack för inbjudan...NOT ;)

2007-10-09 @ 19:32:16
URL: http://biggan84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0