Skumt...

Fan vad är skumt med msn i mobilen! När man loggar på i mobilen och sen i datorn för att sen logga ut på msn i mobilen igen så är det olika vilka som e online. Tex, en kan stå som online i datorn men inte i mobilen. Fattar fan inget...

Bilen kommer bli en dyr historia. Det va tydligen en massa fel på den.... Som vanligt när man tror man har lite pengar över så kommer det någon utgift man inte har räknat med. Fan också....

Läget e bra annars. Va o hämtade hem Maria i från akuten, hon hade klämt sitt ena finger i dörren o fått en liten fraktur.
Sen har jag vart hos henne o tittat på tv!

Känner mig rätt trött så det blir nog en tidig kväll i säng skulle jag tro. Brukar jag ju säga men nån gång kanske det händer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0