Tidsfördriv...

Första bästa kompis: Maria

Första kärlek:
Hm, måste vart Tomas.

Första husdjur:
Hunden Snucke som fanns här hemma när jag föddes.

Första semester:
Måste vart till fjällen när jag va ungefär 6 månader.

Första jobb:
Sommar jobbet på personal avd på Autoliv.

Första riktiga kyss:
Dont' t remember ;-)

Första piercing:
Öronen ( ? )

Sista alkoholdrycken:
Ölen i söndags kväll (va ledig i måndags).

Sista bilfärd:
Till pappa runt 19:30 tiden i kväll.

Sista filmen du såg:
Måste vart den där skit filmen jag o Katrin såg i fredags.

Sista bubbelbadet:
Oj det va riktigt längesedan. Kommer inte ihåg.

Sista spelade skivan:
Absolute summer hits i bilen hit.

Sista gången du grät:
Det var ett par veckor sedan. Kommer inte exakt ihåg.

Sista måltiden:
Lasangen här hos föräldrarna i kväll.

Dejtat en av dina bästa vänner:
Nja....

Blivit arresterad:
Nej, konstigt nog ;-).

Blivit kär vid första ögonkastet:
Nja.

Varit på TV:
Ja det har jag faktiskt :-D

Fått ditt hjärta krossat:
Ja

Haft ett one night stand:
Ja

Busringt någon:
Ja, till många.

7 saker du har på dig:
Sockar, jeans, trosor, tröja, fleece tröja, BH o det sista får la bli glasögonen då!

4 personer du kan berätta allt för:
Maria, Katrin Mathilda o Laleh. Finns fler...

Svart eller vit:
Vit

Sommar eller vinter:
Sommar

Choklad eller chips:
Chips

2 saker att göra innan du dör:
Åka till Indien och äta en calzone ;-)

En sak du ångrar:
Bara en?? Finns ju massa o välja på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0