Torsdag och ledig =)...

Bloggade visst inte i går. Hände väl antagligen inget utöver det vanliga skulle jag tro. Jobbade till 14, hämtade Katrin för hon skulle kolla efter nya glasögon bågar. Efter mycket om och men hittade hon ett par, skit snygga!
Sen tillbringades hela kvällen hemma på Marias soffa med film o pizza.

I dag vaknade jag av att Maria ringde runt 11 eller nåt. Bestämmde oss för att åka till borås o handla skor. Fick köpt mig ett par i alla fall! Slängde dom gamla i en pappers korg där så jag inte kommer att använda dom igen. Dom skulle egentligen ha bytts ut för 1 år sedan så då kan ni ju fantisera lite om hur dom egentligen såg ut, ha ha.... Men så sköna dom var, lite sorg e det allt :´-(...

Nä vi kom hem väntade Marias soffa igen o yttligare en film. Maria åkte i väg och skulle fixa lite så jag stannade kvar och tittade klart på filmen. Jag bor typ hos henne, sover bara hemma hos mig, ha ha...

Nu e jag hemma hos pappa och väntar på att Maria ska höra av sig för jag antar att hon vill ha sin nyckel. Men men, det e upp till henne... Hon vet ju vart den är....

I morgon e det jobb igen + helgen... Vill inte, jag vill va ledig JÄMT.... Fan att inte det går :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0