@ work...

Sitter o försöker få tiden att gå på jobbet. Kom ju på att såna här dagar så skulle jag ju kunna ta ut min dator o mina böcker och fått pluggat lite. Men det e lätt o vara efter klok.

Tycker verkligen inte om vårat kontor. Det springer massa råttor i stup rännorna + att det e rått skit under disk bänken. Man e ju fan livrädd för att öppna nåt skåp här.
Å nu har vi även en död katt unge som ligger vid våran trappa. Den e la ca 10 veckor. Ser precis ut som den ligger o sover så himla sött. Den har la ätit rått gift eller nåt, vad vet jag.... Död e den i alla fall....

Slutar kl 15 i dag! Vet inte rikigt vad som e på gång i eftermiddag. Nåt händer la det, det brukar det ju göra. Måste äta nåt snart e jätte hungrig. Så det blir det först o främst när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0