Äntligen ledig...

Som jag har väntat och längtat!
Natten på jobbet blev precis lika jobbig som jag hade tänkt mig, men jag var förberedd på det så det va tur. 
När jag kom hem somnade jag som ett litet barn som var övertrött, hade ju mer eller mindre vart vaken i 24 timmar om man inte ser till den lilla stunden som jag somnade på soffan efter bowlingen!  

Vaknade av klockan som va ställd på 13. Så nu sitter jag och dricker mitt "morgon" kaffe! Har mer eller mindre suttit och pratat i telefonen sen jag vaknade, ha ha.. .

Just nu känns de jävligt bra att slippa jobbet och vara ledig ända fram till tisdag morgon! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för bara! Men i dag lutar det i alla fall åt att det blir plugg! Hmm, får se.............

Farbror Ola: Nej tack jag vill inte ha någon bild på dig, får så hemska mardrömmar då! Men tack i alla fall!

Nu ska jag läsa lite bloggar, och uppdatera mig om vad som har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0