Äntligen...

Fungerar bloggen igen :-).
Hmm ja vad har hänt sen sist då?

Jag o Laleh va ute i Göteborg i lördags, trevligt som alltid!
En del film har det blivit tillsammans med Laleh och igår va det Guitar Hero med kusin Mathilda!

I dag e det en dag som alla andra typ! Jätte trött pga ingen sömn i natt. Kunde verkligen inte sova. Slumrade väl till framåt halv 5 tiden. Känner en sån jävla inre stress med mina studier + att jag känner att jag har tappat fot fästet en anning!
Jag måste hitta tillbaka, men hur... De e frågan just nu!

Har äntligen tagit tag i min egna dator med, har lämnat in den, så nu ska det bli ordning på den med! Den va verkligen sjukt seg nu!

Nu e jag hemma hos mamma o pappa! Ska vattna lite och så. Lillebror e ännu kassare på blommor än vad jag är, hur det nu e möjligt för jag e verkligen jätte kass. Men de e la bara o slänga till dom lite vatten....

I kväll tror jag att jag ska ut ocgh springa en liten runda, hittade mina jogging skor när jag städade i går!
 

Kommentarer
Postat av: Lulu

eeeee vart e korten på dig dåå?? haha

2008-04-02 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0