Dagen

Hmm, vad ska jag säga?
Jobbat mellan 9:30-14, så skönt med 2 timmar extra i sängen :-)....  Vart en bra dag på jobbet i alla fall!

Jag o Katrin har vart i Borås, så kul att träffa henne igen, kom fram till att vi inte setts på "riktigt" sen vi kom hem i från Indien och de e 2 månader sedan!
Gick lite i affärer och bara kollade runt..... Köpte inget, va inte på humör för att prova!

I kväll har jag vart med lillebror spelat en massa guitar hero och umgåtts, sen kom Danielle... Trevligt!!!

Och nu ett medd:
Hoppas du läser min blogg fortfarande...
Du e precis som alla andra, e så trött på tomma ord. Faan, trodde på dig.... Men någonstans så visste jag de, men jag hade hoppats i alla fall, så FEl...... Anyway trodde på dig...  Men nu e du så deleted de bara går o blir.....
Går vidare utan dig.... Thank you for the memories....

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0