Dax för en uppdatering

Ja de va ju ett litet tag sedan som jag skrev ett inlägg!
Så här kommer en redogörelse för min helg!

Lördag: Vaknar av att Laleh ringer och väcker mig. Åker till henne, vi sitter ute i solen och njuter av det otroligt goa vädret. Blir även ett par kalla öl där i solen, inte så dumt :-)... När vi sitter där ute i godan ro, hör vi en tjej som skriker på en hund och sen kommer med gråten i halsen springade till oss med sin hund. Då hade hon och hennes hund blvit anfallna av en lös hund. Den hade även bitit henne i handen. Så vi ringde polisen och anmälde de men dom hade ingen bil som dom kunde skicka just då! Som tur va så gick de bra!
På kvällen kommer Robban och Kenny hit. Dricker lite och sitter och snackar skit. Tyvärr blir jag skit trött och måste gå och sova så dom gick hem rätt tidigt. Jävligt ovanligt för mig, för jag brukar va den som vill hålla i gång längst. Men så va inte fallet....

Söndag: Vaknar av att Laleh ringer och väcker mig (börjar bli en vana nu). Åker till henne (även de börjar bli en vana). Sitter och njuter av det goa vädret, sen tycker Laleh att vi ska åka och bada. Sagt och gjort. Drar i väg till Säven. Efter en skogs tur (!) utan de resultatet vi ville ha så åkte vi till tämta beach i stället. Går ner och känner på vattnet, bestämer oss väldigt fort att vi inte ska bada. De va verkligen skit kallt.... Så vi åker hem och tänder grillen i stället.
Nu har jag precis kommit hem och ska snart gå och lägga mig, ska upp i tid i morgon, för jag tänkte hinna tvätta och sen ska jag träffa Carin! Sen ska jag och Morfar åka och köpa nya sommar däck till min bil!

Nu ska jag bara läsa lite bloggar innan jag lägger mig.
God natt....

Kommentarer
Postat av: Nina

aha..näää men va sjutton ska ni göra i Iran?:) finns det ens nåt ställe för turister där? när min kompis var där, så bodde hon hos en tjej hon känner. besök en av världens vackraste städer istället, Aten!:) ha det gott!

2008-04-21 @ 08:35:20
URL: http://mininina.blogg.se
Postat av: majan

Jossan, på lördag får du komma hem till mig på lite kalas och på kvällen blir det öl för hela slanten ;)

2008-04-21 @ 10:51:32
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0