Det underbara vädret fortsätter

Hur gött e de inte då??
Trots att jag somnade halv 4 i natt, så känner jag mig rätt pigg i alla fall. Jobbet har vart helt okej!
Nästan direkt när jag kom hem mötte jag upp Maria och Stefan för lite lunch på pizza house. Hmm, får änna va slut på snabb mats livet snart! A ja, gott va de i alla fall!

Sen följde Maria med mig hem, jag fick tvättat en maskin tvätt, diskat och sen fick Maria mig och bytta gardiner i mina fönster!
Så jag lovade henne dagens ros här på bloggen :-)... Så den e du värd Maria :-)...

Sen blev det en glass ute i de fina vädret.
Nu sitter jag och lurar på om jag ska laga lite mat till jobbet i morgon! Vore skönt och slippa dessa mackor, börjar änna tröttna på dom!

Annars blir det nog en lugn kväll hemma framför datorn/tv:en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0