Jag skäms

Över att vara anställd i denna kommunen! Hade jag inte trivts så bra med mina ar-kompisar och mina arb-uppgifter så hade jag nog sett mig om efter ett annat jobb!
Men de e den här ledningen vi har, den är fruktansvärd, inget fungerar ju som de ska!
Kan fortsätta i ett tag till och "spy galla" över dom... Men dom e inte ens värda de!

I dag på jobbet sprang de en katt precis framför bilen hann bara observera den i ögonvrån, såg ut som en skata som flaxade upp i diket. Tyvärr var det en katt, och jag kännde inte ens att jag körde på den! Stackaren dog typ direkt. Så de va bara att leta upp en bonde som fick ta hand om den! 

Nu efter jobbet, har jag sovit ett bra tag, känns skönt. Ska strax göra lite mat och sen är det dax för att åka ut och jobba i natt igen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0