Jäkla mage

Min mage e fan inte och leka med just nu, krampar och e allmänt jävlig! På hela dagen har jag fått i mig 3 mackor och 1 avokado!
Men nu har jag tvingat i mig lite smörgåsrån, måste ju ha nåt i magen ju! Men de blev ju inte precis bättre....

Ligger just nu i sängen i alla fall, kollade precis klart en film! Funderar på att sätta på en till som jag kan somna till...
I morgon e de arb-pass mellan 7.30-12. Funderar på att få pluggat lite i morgon efter jobbet. Får helt enkelt se hur jag mår och ta beslutet då!

Dagen annars i dag har vart bra, mest vart hemma va dock en liten sväng hos Laleh och tog en kaffe med henne!
Nä nu ska jag försöka sova kanske, vore nog en bra ide.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0