Kvällen

Somnade en stund på soffan, med Magnum på armen. Så mysigt, får nog ta med honom hit till min lgh så han får sova över här. Han e så varm och go när man ska sova!
Slog mig tanken idag att han verkligen har blivit gammal och grå. Usch vill inte ens tänka på den dagen som vi måste göra oss av med honom! Han har funnits så länge hos oss och e en familje medlem!

Senare under kvällen åkte jag till Laleh, som vanligt, he he... Kollade tv:en och tramsade som vanligt!
Nu har jag precis kommit hem och väntar på att mina batteri i datorn ska laddas upp så jag kan se en film innan jag somnar!

Nu ska jag uppdatera mig lite vad som hänt på dom bloggarna jag läser dagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0