Nu ger jag upp

Som vanligt har jag inte fått gjort nåt, ha ha....
Nu ger jag snart upp och hoppar ner i sängen, finns ju knappt ingen online på msn längre och alla bloggar och facebooken e kollad... Hmm, vad gör man egentligen en onsdags natt???

Nu e bara problemet de att jag e inte trött. Någon bra film har jag inte heller att kolla på!
Undra vad man ska göra i morgon då när man vaknar? Borde nog tvätta lite och även dammsuga lite. Ligger lite kryddor på golvet sen jag tappade ut kryddpåsen till nudlarna. Borde nog torka av golven med, för jag spillde kaffe typ hela vägen i från köket till soffan...
Nu ska ni inte tro att allt ligger kvar på golvet, för jag trokade faktiskt lite med disktrasan!

Sen borde jag verkligen plugga med... Usch vilket dåligt samvete jag har för det där. Såg att jag har hållt på med denna kursen i typ 5 månader nu :-/....

Nu ska jag sluta gnälla.... Men i bland önskar jag faktiskt att jag va barn igen, allt va så lätt då på nåt sätt. Man inser att dom problemen man tyckte va stora då va ju inget mot nu när man ska va vuxen! Fast jag ska la inte säga att jag har problem men saknar total självdeciplin och det har jag alltid gjort och de kanske e nåt jag får leva med resten av livet! De e la bara så helt enkelt att detta e jag!
God natt på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0