Överdrivet

Vill börja detta inlägget med och säga att jag inte är känslokall!!

Men jag tycker att det här med att alla uppmannas att tända ett ljus för Engla i kväll är överdriviet!
Självklart tycker jag synd om hennes anhöriga som har fått genomlida detta. Måste vara fruktansvärt att förlora sitt barn på detta sättet!

Men tänk på alla som svälter dagligen i våran värld, som får fly i från sina hemländer pga krig och alla andra som mördas/usätts för hemskheter!

Sen tycker jag att de e skam! Att stora telefon bolag skickar ut sms och uppmannar sina kunder att skicka vidare detta medd till alla i sin telefobok! Hur faan tänker dom när dom vill tjäna pengar på en sådan här grej! Så därför har inte jag skickat ett enda sms vidare!
Fy faan säger jag bara, skäms på er!!!!

Så i kväll har jag tänt ett ljus för ALLA!


Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

tack! :)
Och jag håller med dig helt och hållet i detta inlägg!

2008-04-14 @ 21:47:02
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: majan

Jag håller helt med dig!

2008-04-15 @ 10:23:48
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0