Rökning...

I kväll bestämde jag mig för att sluta röka! Inte för att jag e någon stor rökare, men ändå, onödigt likom!
Så jag o Laleh har fimpat våran sista cigg i kväll...

Håll tummarna för oss!

Nu blir det snart sängen! Jobbar först ett dagpass och sen ett natt pass i morgon! Sen är det helg :-)...
Alla tycks ha fått sina skatte brev eller va fan det heter. I alla fall där man ser om man får tillbaka på skatten eller får rest skatt!
Men jag hade naturligtvis inte fått mitt. Hoppas på att få tillbaka lite. Jag vet att jag kommer få betala skatt för att jag har sålt min bostadrätt men hoppas den smällen kommer nästa år!
Jag ska ju ev åka utomlans i början på sommaren så jag behöver få pengar och inte få betala pengar!

A ja, sängen väntar!

Kommentarer
Postat av: majan

Jag har inte heller fått mitt... surt!

Lycka till med sluta-rökandet :)

2008-04-02 @ 23:30:18
URL: http://majan.blogg.se
Postat av: moster

Lycka till, det fixar du!

2008-04-03 @ 09:47:59
URL: http://riesenmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0