Sista lediga dagen

För denna gången då!
Vaknade runt 10-tiden. Låg och drog mig 1 timma i sängen, älskar verkligen när man kan göra de.
Sen mötte jag upp Carin framme. Vi satte oss i solen och bara pratade om allt och inget typ!

Nu e jag hemma hos mamma o pappa och väntar på att klockan ska bli 14. Ska åka till morfar då, så ska vi åka och fixa nya sommar däck till mig. Hade lite glömmt av att jag va tvungen att köpa det! Eller snarare förträngt kanske!
A ja, måste man så måste man!

Sen ska jag lämna in pappas dator och sen måste jag hem och tvätta, för de finns verkligen inga rena kläder just nu!
Så denna dagen går nog också....

Kommentarer
Postat av: majan

Det är fan tråkigt att vi nästan aldrig är lediga samtidigt :/

2008-04-21 @ 22:49:02
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0