Söndag

Då va det söndag igen då! Känns faktiskt helt okej, räcker liksom med ledig just nu!
Kom faktiskt upp vid 12-tiden i dag! Men de berodde nog mest på att telefonen ringde, ha ha. Men jag e uppe i alla fall och de e ju huvudsaken!

Undra vad man ska ta sig för i dag då?
Måste i alla fall åka hem till mamma o pappa. Ska ju besiktiga bilen i morgon bitti. Så jag får kolla över den, typ lampor och sånt...
Hoppas den går i genom annars vet jag inte vad jag gör, har ingen lust att lägga mer pengar på den nu!
Pappa påminde mig om att jag va tvungen att köpa nya sommar däck till bilen! Faan, de hade jag helt förträngt... Varför kan inte bara bilar rulla??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0