Söndag

Gårkvällen i Herrljunga va trevlig som alltid, spelade guitar hero och sjöng sing star!
Sen åkte vi in till Vårgårda för att gå in på W-huset. Men tydligen va de så tråkigt så vi gick inte ens in utan gick och åt mat i stället.
Sen gick jag hem till Laleh och sov där.

När jag vaknade i dag kännde jag mig rätt så pigg. Jag o Laleh gick och handlade nybakat bröd, sen somnade vi om på soffan...
När jag vaknade va jag sjukt seg!

Nu har jag precis kommit hem, har vart på ljusparty hos Therese! Fick köpt mig lite ljus :-)....
Nu ska jag fixa mina räkningar och kanske diska upp lite här innan tv:en börjar!

Kommentarer
Postat av: majan

Jag tackar för trevligt sällskap :)

2008-04-28 @ 15:50:51
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0