This day

Sorry mina blogg läsare men jag har inte hunnit blogga i dag.... Så här kommer en kort resume vad jag har gjort i dag!

Jobbet i natt har vart rätt okej, lite halv lungt sådär....
När jag kom hem somnade jag rätt fort, sen ringde Laleh och väckte mig strax efter 12, å de va tur för jag hade nog sovit mera annars....
Åkte bort till henne och tog en kaffe och då bestämmde vi oss för att grilla.

De blev lax, sallad och vitlöksbröd så gott :-)....
Så jag har vart där hela min vakna tid denna dagen :-)....

Nu e jag hemma och ska snart lägga mig, i morgon ringer klockan 6. Hmm, har ju sådär lust med jobb i helgen....

Btw: Jag och Laleh åker förmodligen till Iran vecka 23 och 24..... Ska bli intressant :-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Tja Jossan. du...tänk över det riktigt noga det där med Iran..som kvinna där har man det inte jättebra..även som turist.en kompis till mig va där för ett år sen..hon stortrivdes ju inte direkt.

2008-04-20 @ 23:00:13
URL: http://mininina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0