Äntligen hemma

Så gött å äntligen va hemma. Dagen har gått jätte fort på jobbet i dag, fattar inte vad tiden har tagit vägen. I och för sig brukar alltid tiden gå fort på jobbet.
Är verkligen jätte trött just nu. Förmår mig inte ens å äta. Vill nog egentligen bara lägga mig å sova just nu. Men ska försöka vara vaken så kanske man kan somna i tid i kväll. Hmm de där brukar ju alltid skita sig rätt brutalt. Men försöka duger ju alltid...

Blev på dåligt humör när jag kom till affären. Hatar verkligen alla folk som armbågar sig fram. Liksom varför såna jävla panik hela tiden??
Men jag fick nog handlat allt jag skulle ha. I dag blir de Jossans special, råa prinskorvar ;-).

Sen har jag bestämt mig för att ha en hel nykter nyår. Orkade fan inte åka till bolaget och i morgon stänger dom kl 15 och jag slutar jobba 16:30. Å sen ska jag ju ändå jobba dagpass på nyårsdagen så spela roll med en öl liksom.

Får nog bli lite soff läge nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0