Dax att börja blogga igen

Jag saknar min blogg som fan. Saknar att skriva om menningslösa och menningsfulla saker som händer i livet.
Så nu e det dax att börja blogga igen.
Hoppas på att min trogna skara med läsare hittar tillbaka och vill åter igen följa min blogg.

Sen sist jag bloggade har de hänt massa saker i livet. Eller massa å massa. Men jag trivs fruktansvärt bra med ALLT just nu.  

Julafton i dag då. Jag har jobbat mellan 7-16:30. En helt okej dag på jobbet. På nåt sätt e de helt okej att jobba julafton. Visst tjänar man bra men samtidigt e de mysigt. Men samtidigt möter man en del ensama människor och man märker att de e extra tungt för dom en dag som denna.

Efter jobbet åkte jag hem en snabbis och duschade och byte om och sen ner till mormor å morfar för julfirande med släkten. Har ätit massa god mat. Som de känns just nu så tror jag inte att jag behöver äta mera på 1 hel vecka ;-)...

Snart väntar sängen på mig. Jobbar i morgon 7:30-15. Sen väntar 4 dagars ledigt, ska bli jätte skönt..
Hoppas eran julafton har vart bra..


Kommentarer
Postat av: Kalle

nu väntar vi bara på ett "jag hatar julen" inlägg ;) god jul!

2008-12-24 @ 23:47:42
URL: http://teambogal.se
Postat av: majan

Nice att du börjat blogga igen, har saknat den. Det är ju den första jag läser på mornarna ;)



Är du laddad för i kväll nu då?

2008-12-25 @ 08:53:43
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: moster

Va kul! Ses i kväll;)

2008-12-25 @ 09:57:36
URL: http://riesenmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0