Feeling good

Inga större problem idag. Mår helt okej dock jävligt hungrig så de får snart bli lite frukost.

Förfesten hos Therese va jätte trevlig. Trodde inte att de skulle bli så mycket folk som de blev. Där var de en tjej som trodde jag, Therese och Anna-Lena va systrar haha. Shiit vad jag garvade när jag hörde de.
Sen vad de ju i alla fall middag på w-huset. Jag hade sparat mig och inte ätit nåt mera än fruksot. Först fick vi vänta jätte länge på maten, sen va de hur lite som helst och inte alls varm. Så de kunde ha kvittat. Men vi hade roligt vid bordet ändå.
Sen gick vi därifrån och gick till Petras salong för lite mera dricka. Å sen tillbaka till w-huset för att ansluta med resten av kompisarna som inte hade matbiljett.
Va faktiskt hemma i lagom tid orka efterfester. Börjar nog helt seriöst bli för gammal nu.

Nu blir de soffläge och lite tv zapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0