Juldagen

Har precis kommit hem i från jobbet. Vart en otroligt lugn dag i dag.

Känner mig hyffsat pigg just nu och laddad inför kvällen. Då de blir först mat hemma hos mamma å pappa med moster å hennes familj. Jag å Mathilda ska festa sen får la vi se vad som händer och sker. Sist jag festade med henne så fick natten tillbringas på akuten. Skadade mjukdelar va diagnosen den gången. Så lite lungnare får de allt bli denna kvällen.

Nu ska jag leta fram nåt ätbart. Har bara ätit massa choklad och julgodis på jobbet i dag.
See ya

Kommentarer
Postat av: moster

Nu har vi kommit hem efter en trvlig kväll. Hoppas du hade trevligt och att du slapp akuten;)

2008-12-26 @ 00:58:45
URL: http://riesenmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0