Nu jävlar

Nu får de fan räcka med lathet, nu jävlar ska jag piska upp mig själv i brygga å ta tag i mitt hem. Nu börjar jag tröttna på alla dammråttor som virvlar runt fötterna. Å allt annat äckel som ligger framme och skräpar. Å yes nu känner jag mig mogen för att slänga den dryga 3 veckors gammla pizzan. Om den e kvar. Den kanske har gått ut självmant??
Tar jag de inte i dag så kommer de inte ske denna veckan heller. För jag jobbar resten sen ju. Å jag känner mig själv för bra för att veta att jag inte kommer städa.

Faaan vad jag önskar mig ett hembiträde. Hade tydligen inte vart tillräckligt snäll för tomten kom inte med de!
Så de e la bara å plocka fram piskan å sätta igång.

Kommentarer
Postat av: majan

Sv: Ja, det hade jag nog också hellre gjort. Men nu är jag åtminstone på fötter igen :)

2008-12-29 @ 17:42:39
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0