Oj oj

Middagen hemma hos föräldrarna va trevlig. Trevligt sällskap och massa god mat.
Senare begav jag, Mathilda och Anders hem till Petra för lite sing star. Jag sög fan på de igår. Skyller på alkohol intaget.

Sen vart de ju w-huset som gällde. Va helt okej där. Som vanligt typ....

I dag e de ett väldigt stort ojoj... Ont i huvudet och väldigt seg.

Kom precis på att jag måste tvätta i dag med. Suck för de. Annars finns de nog inga större planer för denna dagen. Skönt de. Blir kanske en kaffe ihop med Therese lite senare. Å så lite mat hemma hos mamma o pappa. Deras kompisar kommer ju dit i helgen. Kan va kul å träffa dom lite. För i morgon finns de nog inte så mycket tid till de. I morgon e de utgång igen. Känns väl inte speciellt aktuellt just nu men de blir andra puckar i morgon. Ska bli grymt kul i alla fall!

Nä om man skulle ta tag i sig själv kanske

Och nej de blev inget akuten besök för mig i går ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0