På G

Yes, nu e första ölen öppnad. Smakade ju inte helt fel om man säger så. Va även ner till mamma o pappa en sväng och fick i mig lite frukost. Måste seriöst gå i genom mitt kylskåp snart. Tror inte att de e mycket som e ätbart där för tillfället. Å yes, pizzan e kvar.

Har förstått på en vis kusin ;-) att han saknar mina "hatar julen" inlägg. Hade säkert kommit en massa om jag inte slutade blogga under 1 månad. Men i dag mina kära vänner e julen slut för denna gången. Visst har de vart bra men har jobbat en hel del under julen. Men nja, jag tycker mest om när allt rullar på som vanligt.
När "ska" man plocka ner stakarna i fönstret??

Häpp nu ska jag rulla vidare.

Ha en bra kväll...


Kommentarer
Postat av: Mammas kusin

Kul att ha dig tillbaka på blogghimmelen...behöver ett gott skratt ibland ...ha det nu så kul i kväll ...men gör inget du behöver ångra i morgon

2008-12-27 @ 16:35:41
Postat av: Robban

tjugonda knut dansas julen ut ;)

2008-12-28 @ 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0