Se på faaan

Jag fick fan städat hemma. Bara lite små plock kvar men de e inte alls mycket. Nu e de ju nästan t.o.m lite mysigt att vara hemma. Har helt seriöst inte städat hemma på 1 månad. Bara tagit toaletten mellan varven.
Och jaaa, den dryga 3 veckors pizzan e slängd , hittade även lite grönsaker efter en taco kväll för 3 veckor sedan som har sett sina bättre dagar för ett bra tag sedan!
Men allt de där tillhör nu de förflutna i mitt liv. Nu ser vi framåt med nya ögon....

Måste ge mig själv dagens ros nu, duktiga Jossan liksom...

Fast jag står fast vid mitt ord, jag vill fortfarande ha ett hembiträde. En som kommer när jag inte e hemma och fixar till allt och som även fixat mat och matlådor till mitt jobb och som sen har försvunnit tills jag kommer hem. De hade vart perfekt i mitt liv...
E du intresserad av ett gratis jobb?? Hör av dig till mig då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0