Trött

Somnade i natt efter kl 4 och vaknade av mig själv 6:20 ungefär. Säg inte att de ska bli som förra veckan. Måste ju för faan gå och få sova.
Kom ut till bilen och den va ju jätte isig. Stod ett bra tag och bara skrapa å skrapa, lite tröttsamt så där. Gillar inte alls å börja dagen sådär. Inte vad mitt morgon humör pallar med efter 2 timmars sömn.

A ja, jobbet flyter på i dag i alla fall. Ska väl snart äta mina mackor med gammel leverpastej på, misstänker att även den har sett sina bättre dagar. 
I dag blir de i alla fall ett stopp i affären på väg hem. 

Sen som sagt "små plocket" hemma blev ju inte gjort heller i går. Datorn tog över min kväll som så många andra kvällar. Kanske gör nåt åt de i dag. Eller om jag bara sätter mig apatiskt i soffan. Vem vet? Känner mig bäst själv så de blir nog de senare alternativet.  
Fattar inte hur man kan va så bra på att få gjort så lite som möjligt på en sån lång tid...??
Självdeciplin va ordet kanske.

Nä nu va nog kaffet klart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0