Vad är fel?

Nu har de skjutits raketer här i flera dagar. Va fan e då fel liksom?
Några som gått fram för långt i kalendern eller några som bara längtar å smälla upp alla pengar i luften innan nyår eller några som har en jävla massa pengar så de spelar ingen roll om man skjuter i flera dagar innan nyårsafton och sen har värsting raketerna på självaste nyårsafton??
Små barn roar ju sig lätt som de heter... Eller?

A ja, fick slumrat till 20 min på soffan när jag kom hem. När jag vaknade kännde jag mig allmänt dålig och gör fortfarande. Fryser och känner mig hängig. Vore väl i och för sig inte så konstigt om jag åkte på nån skit eftersom nästan alla i min närhet har legat hemma eller ligger hemma med feber/förskylningar/magsjuka.. Hoppas inte bara att jag får de, för jag har fan inte råd å va hemma...

Snart blir de duschen sen får de bli sängen och hoppas på bättre sömn i natt. Annars kommer jag seriöst bli tokig. Förra veckan va de inte mycket sömn på nätterna och inte på dagarna heller för den delen. De håller inte och sova ca 3 timmar per dygn om man ska orka med jobbet också.
Jag vill ha vardag nu.. När allt e som vanligt å man slipper tänka på helg dagar hit å dit.. Dom som har vart lediga i dryga 3 veckor håller säkert inte med ;-)...

Kommentarer
Postat av: Jossan

vad trevligt att du börjat skriva igen skitkul tycker jag

2008-12-31 @ 16:53:07
URL: http://jossan83.blogg.se/
Postat av: Homer

Klart man inte vill ha vardag, man vill juh vara ledig sex veckor till ;)

2008-12-31 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0