Äntligen

Nu har jag fått fixat till allt!
Dom på boxer trodde de va fel på själva boxern och inte kortet! Så jag åkte fram till Audio video och naturligtvis fungerade de som de skulle då, ha ha...
Hem och koppla i allt igen och då fungerar de! Nu har jag även fått kopplat in de med min video/dvd. Så nu fungerar de precis som de ska! De e första gången de gör de sen jag flyttade in 1 september -07, ha ha....

Jag fick till o med stannat till på Bogal för att sätta in mitt nya minne i datorn! Först lät min dator jätte skumt och Mikael trodde vi skulle va tvugna att skicka in den! Men de visade sig bara vara min film som låg i datorn som lät!

Så nu finns inga mörka moln på Jossans himmel :-)...

Thank god it´s friday!´
Men jag jobbar hela helgen ha ha... Men ändå!
Jag e glad och nöjd och de e huvudsaken!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att du har fått ordning på att tekninskt där hemma.



Torsdagskvällar är mysiga! Tråkigt att du jobbar natt så du missar dom!

2008-07-04 @ 15:47:41
URL: http://hornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0