Avundsjuk

Fick precis ett telefon samtal från min arb-kompis. Hon satt i solen och grillade och drack öl! Fan vad avundsjuk jag blev, här sitter man liksom i värmen inne på jobbet!
Hade lätt velat ha en repris på gårdagen i Falkenberg!

Känner mig förövrigt lite bränd efter gårdagen i solen! Är jag naken på överkroppen så ser de ut som jag har en vit BH på mig, ha ha....

Har i alla fall vart en helt okej dag på jobbet!
Undra vad man ska ta sig för när man slutar i dag?
Hade gärna åkt och badat, men jag antar att dom som e lediga i dag redan ligger och har det gött någonstans! Å Laleh jobbar ju...

Nu ska jag försöka mig på att förstå hur man gör turbyten i självservicen!
Kan väl inte va så förbannat svårt! Eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0