Bröllops tankar

Låg och funderade i natt på jobbet. Vilka jag skulle bjuda om jag skulle gifta mig! Hmm, den listan blev jäkligt lång... Å den man skulle gifta sig med har ju säkert också lika många ungefär!
Hmm, bäst och låta bli och gifta sig tror jag! De blir dyrt ha ha ha.....
Om inte personen man gifter sig med e snuskigt rik ;-)...

Asså fattar inte ens varför jag tänker på detta!

No 1: Jag har ingen att gifta mig med .
No 2 : Vet inte om jag vågar lova att älska någon tills döden sklijer en åt!
No 3: Jag passar inte i klänning ;-)

Är det den biologiska klockan som tickar, som gör att man tänker så här????
Tacksam för svar...

Kommentarer
Postat av: Mammas kusin

Klart att du passar i klänning ....klart att även din drömprins dyker upp ....man kanske inte ska ta råd av någon som är skild ...men tror man på kärleken så fixar sig resten ...kommer gärna på festen ....L

2008-07-29 @ 23:22:43
Postat av: ola

Pappa betalar haha

2008-07-30 @ 09:37:26
Postat av: majan

Alla tänker nog på detta någon då och då. Haha du kommer ändå få ha klänning när jag gifter mig ;)

2008-07-30 @ 11:26:01
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0