Bruten arm?

Dom ringde precis från någon studio nere i Göteborg och ville jag skulle komma och ta såna där modell bilder!
Dom hade nåt erbjudande om att man fick ta med sig 5 kompisar och så va de gratis!

Telefon samtalet
Hon:
Hur tycker du de låter? (Efter att hon rabblat en massa saker!)
Jag: Ja jo, de låter ju bra, men nu e de så att jag bröt armen i förrgår och ska va gipsad i 6 veckor ungefär. Å de e ju inte så snyggt och ha en gipsad arm på bilderna!
Hon: Nej de förstår jag verkligen, men du får ha de så bra då!

Ha ha, undra va fan jag får allt i från egentligen! 
Mitt lilla nöje här hemma....

Nu har jag även fått röjt lite här hemma, så nu ska jag hoppa i mina arb-kläder och åka upp till Laleh på hennes jobb innan jag ska börja jobba! Bara 8 timmars jobb kvar nu =).....

Kommentarer
Postat av: majan

Hehe du är för lustig du ;)



Fest i dag eller? :D

2008-08-01 @ 10:52:02
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: majan

Hehe du är lustig du ;)



Fest i dag eller? :D

2008-08-01 @ 10:52:37
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0