Denna dagen

Efter jobbet försökte jag vila en stund! Men va inte riktigt sugen på de! Så i stället väckte jag upp Laleh och frågade henne om vi inte kunde köpa sushi och äta i kväll! Hon bara: men de får du ju inte!
Men jag håller på bli galen på dom här jäkla drinkarna!

Så när jag och mamma va i stan köpte jag med de hem till oss!
Gud va gott de va =).... 

När vi hade ätit de hos en kompis till Lalehs mamma. Körde vi hem henne till Lidköping och tog en kaffe där...

När vi kom hem gick jag ut på en rask promenad i 45 min! Hade tänkt gå längre men min mp3 spelare bestämmde sig för att lägga av! Batteriet tog slut!
I morgon får de bli inlines, är grymt sugen på de just nu. Men tyckte klockan va lite för mycket i kväll!

A ja, som ni förstår så har jag alltså inte fixat mina drinkar. Men nu tänker jag köra på 4 st om dagen och ett mål mat om dagen! Så får vi se hur länge de håller, ha ha...

Nu ska jag uppdatera mig i blogg världen!

Kommentarer
Postat av: majan

Tack, det tycker jag med :)

2008-07-02 @ 08:35:03
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0