Tankar

Ska ju vara bra har jag hört ;-)...

Jag känner nog en vis hat kärlek till sommaren! Alla har liksom semester när jag jobbar å när jag är ledig jobbar alla andra!
Förra sommaren hade jag ju dock 3 veckors ledigt. OMG så mycket dumt jag hann och hitta på då! Å så mycket pengar det gick åt. Allt rasade i slutet på semestern, inte så konstigt med tanke på det livet jag levde då!
Som tur va fanns Maria där då, och stöttade upp mig  ♥...

Denna sommaren valde jag att inte ta någon semester, just för att det va ingen som va ledig samtidigt som mig! Så jag har valt att jobba hur mycket som helst! Dock rasar ju allting i alla fall. De som jag trodde på!
Å dumma saker har jag ju hunnit med och göra också.... Fan vad jag ångrar mig! 
Stupid Jossan liksom.... 

Framtiden skrämmer mig! Hur ska de bli med allt? E det menningen att det ska vara såhär? Jag orkar helt ärligt inte börja om längre! Orkar inte bli besviken fler gånger nu! Botten e nåd på den punkten!
Jag vill bara få vara! Jobba och umgås med mina fina vänner, som betydet everyting för mig...

Till hösten ska jag försöka dra ner på jobb tempot lite. Dock vänjer man sig snabbt med dom extra 1000-lapparna som rullar in på kontot varje månad pga min nätter som jag jobbar...
Så förmodligen kommer jag ha kvar de jag har, men inte jobba så mycket extra som jag gör just nu!
MÅSTE bli klar med mina studier i höst också! Har liksom ingen motivation till de, men till hösten måste jag hitta tillbaka till den motivationen om fanns där när jag började plugga för 1½ år sedan. Kan ju inte bara stoppa huvudet i sanden och strunta i det! Det är en för bra chans för att bara ge upp! Jag tillhör ju inte familjen struts som andra verkar göra! Tänker inte stoppa huvudet i sanden och lägga ner allt!

Nu kom Laleh hem =)...
Over and cut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0