Jävligt trött

På människor som kommer in i mitt liv påverkar mig på ett bra sätt och sedan försvinner ur de!
Liksom tack och hej ha ett bra liv..... En nyhet kanske, men jag har faktiskt känslor......

Känns som de händer mig lite ofta! Å vad fan kan jag göra åt det? Inte ett jävla skit!
Dock vet jag att det gör lika ont varje gång!  

Nu har jag i alla fall fått sovit några timmar. Känner mig ännu segare! Ska försöka sova tidigt i kväll!
Nu ska jag åka hem till min moster och lämna hennes nyckel.....

Thanks for the memories

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska bara vara tyst och gör vad jag säger till dig att göra...haha.

O duuuu jag har väl inte lämnat dig..=) pusss o kram

2008-07-22 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0