Kärringar

Asså, de finns 2 st kärringar här där jag bor som jag absolute inte klarar av! I dag lyckades jag stötta på dom inom loppet av 15 min! Inte min dag i dag! Asså, dom där 2 e såna där nyfikna saker, som ska lägga sig i allt och påpeka allt!
Den ena e nog värre. För den ska hela tiden påpeka saker om mitt jobb, och om våra rutiner vi har. Å så när jag talar om hur tex våra larm fungerar så flinar hon bara och ser skeptisk ut!
Det positivaste va att jag lyckades undvika att prata med dom i dag i alla fall!

Jag och Mathilda har bestämt oss för att åka ner till Falkenberg i morgon! Ska försöka komma i väg runt 9:30 tiden! Så jag hoppas på en lugn natt på jobbet så jag slipper sova så mycket! Å skulle de inte vara så, att det inte blir så mycket sömn, så skit samma.. De är ju vid havet man ska vara när det är sånt här underbart väder! Så det får bära eller brista!
Skönt att få komma i väg lite bara!

Nu har jag vart och vattnat nere hos mamma o pappa! Även tagit in deras post! Ni ser, jag sköter mig!
Om knappt 1 timma är det dax att åka ut och jobba! Så nu ska jag bara vara hemma och ta det lungt! Fan att kaffet är slut här hemma! Orka åka och köpa nytt. Tänkte inte på de när jag va i väg förut! Inte lätt att tänka på allt!

Nu tycker jag återigen att ni e super dåliga på att kommenetera mina inlägg!
Så kom igen nu ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0