Kombo livet

Tänkte skriva ett inlägg om kombo livet!

Efter 1 vecka så lever vi båda 2, inte slagit ihjäl varandra i alla fall!
I går började vi as garva åt varandra! Jag va värsta hemmafrun när Laleh va på jobbet. Jag la in massa tvätt, diskade och plockade här hemma!
Sen kom Laleh hem satte sig och åt, jag satte mig mittemot henne och vi pratade om hur dagen hade varit, ha ha ha..

Sen satte sig Laleh med sin dator i knät och jag tog en kaffe och fick fram nål och tråd för att sy i en knapp i ett par byxor!
Kombo liv på hög nivå ;-)....

Jag har kommit på att vill man ha i genom något så kör man med hot! Lalehs sushi pinnar har legat risigt till ett par ggr! Men de fungerar, ha ha.....
Sen fick hon köpt en ny tandborste i går, vet inte riktigt vad hon trodde jag hade gjort med den! Hon tyckte nog de va bäst att inte chansa i alla fall!

Just nu har vi en väldigt lugn kombo fredags kväll! Sitter och tittar påm en film och har ätit lite chips (ja, jag har fuskat, men de e fredag ju)...

Nu ska jag återgå till filmen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0