Komiskt

Asså de e lite komiskt måste jag erkänna, la mig ju och vilade lite förut. Under den timman som jag låg i sängen hann det ringa 3 ggr liksom! Det har fan inte ringt på hela dagen. Men den ynka lilla timman som jag ansåg mig värd att få vila på, då jäklar liksom!
Visst kan man stänga av telefonerna, men de va ju liksom inte livsviktigt att jag skulle sova! Men komiskt i alla fall....

Låg och funderade den natten jag jobbade när jag inte kunde sova! Fan vad bra det hade vart om man kunde plocka ur sin hjärna och lämna in den och ta bort allt man inte vill komma ihåg, sånt man vill slippa fundera på! Å sånt man ångrar att man har gjort.... A ni fattar säkert grejen! Sånt ligger jag och funderar på ;-).... Men det skulle va så jäkla skönt om man kunde de! Fast de e väl i och för sig av såna saker som gör en starkare i sig själv.....

Träffade Therese och Anna-Lena en snabbis förut, dom gotte grisarna skulle åka och grilla och dricka öl!
Nä nu ska jag och Laleh se till att få oss lite mat i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0