Kväll

Skönt att det är kväll, börjar bli en mänsklig temeratur både ute och inne!
Nu har vi kommit hem igen, vart och ätit mat... Kycklingspett, bakpotatis och tsatziki (?), jätte gott!
Sen vart det affären som gällde! Va en massa saker som va slut här hemma!

Va hemma och vattnade hos mamma o pappa förut! Våra biljetter till Teneriffa hade kommit... Längtar som fan! Kanske inte efter värmen just nu, men att få komma bort. Å bara umgås med familjen, ser fram emot de som fan nu! Men de kommer gå fort dit, bara lite drygt 2 månader kvar!

Nu ska jag fixa lite mat till jobbet i morgon, sen får de bli en dusch! Skulle nästan vilja gå och lägga mig sen. Men jag måste sova efter jobbet i morgon eftersom jag ska jobba natt i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0