Kvällen

Efter jobbet la jag mig på sängen och va apatisk för ett par timmar. Somnade dock inte utan bara låg där med min dator!

Sen åkte Laleh till en kompis! Jag blev helt själv hemma faan vad de va tråkigt. Inte för att vi pratade och umgick eftersom jag ¨låg på sängen och hon i soffan! Men de blev så tomt. Man vänjer sig snabbt vid att ha någon här hemma hela tiden!

Så jag ringde mamma o pappa och kollade om dom hade kommit hem i från Falkenberg och de hade dom ju gjort!Så jag åkte hem till dom och åt mat med dom och satt och pratade om allt o inget!

Nu har jag precis kommit hem! Ska väl snart dra mig mot sängen och försöka sova eftersom jag ska jobba i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0