Onsdag

Va med Laleh och åt på pizza house när jag kom hem i från jobbet, tog ett nyttigare allternativ!
När vi kom hem har vi inprincip suttit med våra datorer i knät....
Skönt och bara vara hemma och inte göra nåt speciellt!

Min mamma va så rolig förut!
Hon ringde upp mig på mobilen av misstag, så jag la på och ringde upp henne igen! Så då svarade hon (hon jobbar) så vi pratade bara lite. Sen sa hon att hon slutade sitt jobb tidigare i dag, för dom hade lite o göra så dom skulle gå till kinan och dricka öl nu och fira att deras semester börjar nu! Men jag fick inte säga nåt till pappa om jag pratade med honom.
Pratade med pappa på MSN förut, då skrev han att mamma gick på semester redan i dag!
Jag bara jaha, frågade honom när hon slutade i dag (för att kolla om han visste nåt)...
Han bara, hon slutar som vanligt vid elva tiden....

Min pappa e så lurad ha ha ha.....
Mamma is my girl ;-)....

Kommentarer
Postat av: Mammas kusin

Heja Kate.....L

2008-07-09 @ 23:07:44
URL: http://forsmarkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0