Orkar inte

Jag orkar faktiskt inte ta till vara på det fina vädret i dag!
Jag kom hem i från jobbet för en liten stund sedan! De e så sjukt varmt att jag inte ens orkar vara ute!
Va inne på kontoret en liten sväng innan jag åkte hem, träffade våran sjuksköterska för helgen där inne, hon frågade om inte jag skulle åka och bada nu när jag slutade... Äh, hade vart gött, men nä jag vill nog sova en stund....
Nej jag gnäller inte, jag konstaterar bara lite... Man får faktiskt vara trött och inte vilja göra nåt när man jobbar...

Har ställt upp det stora fönstret mot skuggan nu! Men jag tror fan jag ska stänga igen de igen... De e så att det flyger massa kajor utanför... Liksom tänk om en flyger in här??
Vem ska jag då ringa???

Borde tvätta också och göra ett litet röj här hemma... Men nä, skyller på värmen igen....

To do listan e lång men de går sååå bra att ignorera den ;-)

Göra lite mat kanske och sen ska jag vila en stund.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0