Skit system

Jag har alltid sagt att de här med digital tv e skit. Nu har min jävla boxer lagt av! Laleh tittade på tv förut och då fungerade de och jag har också tittat i dag. Men nu när jag satte på skiten, e allt grönt... Trodde först de va tv:en som lagt av men jag satte i en film och då fungerade de som vanligt....
A ja, får la ta hit någon teknisk person som kanske kan hjälpa mig!
Alltd e de nåt....

Jag har i alla fall vart ute och gått 60 min! Gick min vanliga runda fast lite längre måste ha gått fortare då eftersom de tog lika lång tid!

När jag kom hem åt jag pasta sallad! Sen kom Katrin förbi en sväng!
Nu ska jag nog fixa mig lite kaffe och ta tag i den torra tvätten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0