Slav

En slav e född!! Hennes namn e Laleh ;-)...
Nu när jag kom hem i från jobbet va en maskin tvätt startad, de va diskat och dammsugit :-)...

Men nu ska ni inte tro att jag inte gör något... För jag hjälper också till, kanske inte just nu men jag har gjort och kommer göra!
Å de e la ändå huvudsaken??

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! Ska försöka få Danielle att tunna ut mitt hår lite! För jag börjar tröttna på att de ser ut som en stor pälsmössa uppe på huvudet nu! Men längderna ska vara kvar i alla fall, för jag vill ju ha de lite längre. Men de behöver ju inte se helt oklippt ut för de :-)

Just de banken måste jag till med! Får åka dit nu med en gång när jag tänker på de! För dom kommande dagarna hinner jag inte! För dom stänger ju så tidigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0