Snäll??

Maria ringde förut och frågade om inte jag skulle åka med henne till McDonalds... Klart jag skulle de ha ha.... Sitter här o babblar om att jag inte ska ta några chips men en meny där äter jag upp glad i hågen!
Men sen ville jag ju såklart träffa henne också! Va ett tag sedan! Hon har så fin mage nu, bara 3 veckor kvar nu tills bebisen kommer!

Maria frågade mig om jag kunde gissa hur mycket hon hade gått upp! Visst tänkte jag och skulle vara lite snäll (trodde jag) så jag sa 15 kg...
Hon sa tack och såg faktiskt rätt glad ut, sen frågade hon om jag vill gå hem. Så då fattade jag ju att jag hade gissat "lite" fel....
Hon hade bara gått upp 8 kg.... 

Förlåt gumman, du vet att jag älskar dig i alla fall ♥


Nu ska jag nog strax gå hem till mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0