Snygga cykel ben

Nu e dom här, cyklisterna! Nu blir de att sitta i väg kanten med kalla öl och spanna in dom snygga benen!

I går efter jobbet, cyklade jag ner till Danielle där va även Mathilda satt ute en stund sen gick vi och kollade in cyklisterna!
Sen va de tillbaka till altanen som gällde, även Kalle och Mikaela dök då upp!
Ännu lite senare drog vi oss fram till öltältet! Va bara där en kort stund eftersom jag skulle upp o jobba!
Men de hann bli en liten försmak till vad som komma skall ;-)...

I dag har de vart jobb mellan 7:30-13... Jag o Laleh gick till bolaget, köpte på oss vad som e nödvändigt till helgen, alltså öl! Sen tänkte jag sova en stund men de gick ju fan inte, alldeles för varmt eller så e jag för pigg...

Nu har jag precis vart ute och gått en liten sväng, följde Laleh en bit till jobbet!
Dom flesta ska la ut till öltältet i kväll, men inte jag för jag ska jobba.... Men när jag går av kl 6 i morgon bitti så e jag ledig fram tills tisdag morgon! Ska bli så jäkla skönt så ni anar inte! Har liksom vart helt ledig 4 dagar under juli månad!

Nä nu ska jag fixa mig lite mat, brödet hade ju möglat så jag måste ställa mig vid spisen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0