Söndag

Göteborg i går va jätte trevligt!
Vi började med att samlas vid korsvägen. Sen gick vi mot Liseberg och spelade 5-kamp. Även en öl på Tyrolen hann vi med :-).. Dock lite otur med vädret för de kom en stört skur med regn! Men men....
Senare va det bord bokat på trädgården för vårat sällskap på 25 personer. Åt och drack got, sen kom ju nattklubben i gång så då vart vi ju kvar där!
Va hemma strax efter 2 i natt, så jag känner mig väldigt fräsch i dag faktiskt!

Så i dag har jag faktiskt gjort lite grann redan! Matat katterna och kört Laleh till jobbet! Nu funderar jag på om jag ska tvätta lite eller om jag gör det lite senare! För jag måste nog ha mat först!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0