Lista

En lista jag hittade hos Mathilda


Vad..
Hade du på dig idag?
Jeans, arb-tröja, underkläder och strmpor. Men nu e arb-tröjan utbytt mot en svart tröja.
Har du gjort under dagen? Jobbat till 15:30 sen vart i Lidköping.
Har du för frisyr? Hmm, skulle inte kalla de frisyr. Men jävligt ovårdad just nu! Orka klippa sig!
Ska du göra innan dagen är slut? Ska inte göra så mycket mera i dag. Bara vara hemma.
Har du inte hunnit med idag? Jag har gjort de jag har tänkt att göra i dag.
Ska du göra imorgon? Jobba till 11:30 sen hem och sova sen börja jobba igen kl 22.
Vill du göra i helgen? Något roligt men jag jobbar lördagen, sen får vi se vad som händer.
Åt du senast? Ris och räkor hos Lalehs mamma.
Allra bästa med dig? Hum, att jag är omtänksam kanske!
Ogillar du hos dig själv? Att jag har dåligt tålamod och är anningen för mycket envis!

När..

Vaknade du i morse? 06:58, höll på och försova mig!
Är du rädd? FÅGLAR
Grät du senast? Det kommer jag faktiskt inte ihåg. Va faktiskt ett tag sedan.
Skrattade du senast? 5 min sedan!
Var du på fest senast? I lördags.
Var du kär senast?   Hmm, de kommar jag inte ihåg.
Gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Jag gör saker varje dag som jag inte vill, men antar att vuxenlivet e så här!
Gav du en komplimang senast? Hum... I dag?
      
Vem..
Kramade du senast? Lalehs mamma.
Saknar du? Alla som jag inte kan träffa när jag vill!
Kysste du senast? Hum, kommer jag fasktiskt inte ihåg.
Vill du spotta på? Ingen
Skulle du vilja se ut som? Grinchen ;-)
Gjorde dig arg senast? De va säkert nåt på jobbet som irreterade mig senast! Arg blir jag sällan!

Antingen eller..
Glass eller Godis?
Godis
Morgon eller kväll? Kväll
Skidor eller pulka? Skidor
Julafton eller födelsedag? Julafton, vem vill liksom bli äldre
Häst eller hund? Hund
Hjortron eller blåbär? Hjortron
Sola eller bada? Bada
Röd eller blå? Blå

Kan du..
Simma fjärilsim?
Ehh nej, onödigt kunnande i min värld.
Stå på ett ben? Japp, ett litet tag i alla fall.
Sjunga riktigt höga toner? Nej det kan jag inte.
Baka? Nja, räknas bake and shake??
Göra volter? Nej, har iofs aldrig testat!
Hoppa upp på en häst med sadel? Är det inte lättare om sadeln sitter på hästen innan man ska hoppa upp? Men vad vet jag, jag brukar inte rida!
Ditt eget mobilnummer? Ehh ja.....

Har du..
Pallat äpplen? Så klart jag har.
Tagit en främling på rumpan? Haha hmm, av misstag kanske.
Tappat något värdefullt i toaletten? Nej, inte vad jag vet om i alla fall.
Sett en hel porrfilm? Hahaha, måste faktiskt svara ja på den frågan!
Skrikit åt en lärare? Ja, det har allt hänt....
Blivit dumpad? Ja
Förlorat någon nära vän? Inte någon som har dött, men man har glidit i från några som man har haft som nära vänner!
Varit i Asien? Ja, va där senast i feb.
Kysst någon och sedan ångrat dig? Nja, eller jo de har jag visst gjort....

Kommentarer
Postat av: majan

haha är du inne och letar listor i mina gamla inläg? :P

2008-07-16 @ 21:46:17
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0